Helyi hírek mobilon. Azonnal.

Helyi HírlApp

Helyi HírlApp

Önnek sok ideje van?

2016. május 05. - byrom97

A Helyi HírlApp a lusta embereknek készült. Bocsánat! Azoknak, akik szeretik az ügyeiket gyorsan letudni, és egy dologgal annyit foglalkozni, amennyit kell. Se többet, se kevesebbet.

Én nem szeretek feleslegesen weboldalakat böngészni. Viszont annál jobban szeretem, ha a számomra fontos hírekhez gyorsan hozzájutok. Nem szeretek a hírlappos dolgokkal sem sokat foglalkozni. Ezért használom a blog.hu szolgáltatását, és ezért készítettem el az alkalmazás oldalát a weebly-n. Újabban elkezdtem Tapolca alkalmazását kezelni, és az a tapasztalatom, hogy gyorsan megy. Gyorsabban, mint gondoltam. Egy-egy cikket 3 perc alatt feltöltök. (Ezzel kapcsolatos tapasztalataimat hamarosan megosztom ezen az oldalon.)

Mire akarok kilyukadni? Arra, hogy ha Önnek nincs sok ideje, akkor ez a rendszer Önnek való. Kiszámolta mennyi időt tölt azzal, hogy megtervezi és megszerkeszti a hírlevelet? Mennyi idő, mire az újság a nyomdába, onnan a postaládákba kerül? Ha szeretne több szabadidőt, próbálja ki a Helyi HírlAppot, ami még egyszerű is.

australa-uruguay-e1360325600198-1024x634.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://helyihirlapp.blog.hu/api/trackback/id/tr998688808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása