Helyi hírek mobilon. Azonnal.

Helyi HírlApp

Helyi HírlApp

30 perces kihívás - 2. rész: feltöltés

2016. május 17. - byrom97

A felkészülést 16:42-kor hagytam abba, rögtön neki is láttam az adatok feltöltésének. Először a három bemutatkozó oldalt töltöttem fel. Könnyű dolgom volt, a szöveg már meg volt írva. A Település bemutatkozásához csak az első két bekezdést használtam, ezen még lehet dolgozni. Végül beállítottam a kezdőképet. Ez fogja fogadni azokat, akik Gödöllőn töltik le az alkalmazást.

Keressünk híreket! Szerencsére Gödöllőn mindig történik valami. Az első hír a köszöntő lett, hogy van már Helyi HírlApp. A következő a szerdán kezdődő Természetfilm Fesztivál, végül a Gödöllő fája pályázat.

A fesztiválhoz több helyszín is tartozik, ezért. Ezek közül a Királyi Kastélyt rögzítettem. A Wikipedián kellő tömörségű leírást és képeket találtam. A POI-t aztán kapcsoltam a fesztiválos cikkhez. Így készen is lettem.

16:06

Rendben, lehetne még rajta dolgozni, de készen van. És a kész jobb mint a tökéletes. (Idézet Mark Zuckerbergtől). Már csak azt kell kitalálni, hogyan hirdessük meg az oldalt.

w8tqf74kzrcl1l8h.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://helyihirlapp.blog.hu/api/trackback/id/tr278725326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása