Hírszerkesztőként Ön dönti el, hogy kivel versenyez. Ez onnan jutott eszembe, amikor a facebookot görgetve egy előző napi cikket kerestem. Hosszan-hosszan kellett az egérrel görgetnem, mire megtaláltam. Nem számoltam pontosan, hány bejegyzés jelent meg egy nap alatt, de ha a posztol egy hírt, jó eséllyel azok látják, akik egy-két óra leforgása alatt látogatnak el az hírfolyamukra. Annál többet görgetni csak a valóban nagyon elvetemültek képesek egy cikkért. Gyakorlatilag annyi információ zúdul a felhasználóra, hogy a releváns cikkek alig érik el őket. Ezt az arányt csökkenti a facebook algoritmusa, ami megszűri mi jelenjen meg és mi nem. Ha van facebook oldala, nézze meg, hogy hány embert ér el egy bejegyzése hirdetés nélkül. Meg fog lepődni. Nem bántjuk a facebookot, mi is használjuk. A nagy kérdés az, hogy érdemes-e erre a csatornára hagyatkozni, ha egy fontos üzenetet szeretnénk eljuttatni az olvasónak.
A Helyi HírlAppon való megjelenéssel...
- nem vész el az információ a vicces cicák és az ebédfotók között
- az új hírt jöttét értesítő üzenet jelzi
- a cikk könnyen visszakereshető
- nincsen olyan rendszer, ami megszűrné, hogy mi jelenik meg a felhasználók készükén és mi nem
- egy hírfolyamban legfeljebb 5 település híre olvasható, ezek település szerint is megjeleníthetőek